MENU
Kozijnentotaal

Informatie bestelproces en levering

BESTEL INFORMATIE

Het is zover! Nadat je onze website bekeken hebt zie je dat Kozijnentotaal kwalitatief hoogwaardige producten aanbiedt tegen de scherpste prijs en je bent klaar om te gaan bestellen.

Bestellen gaat gemakkelijk en snel via onze website.
Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het plaatsen van een bestelling.

Mochten er verder nog vragen zijn dan kun je altijd terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken via WhatsApp (+31 (0)487 209000) of via de mail info@kozijnentotaal.nl.
Kijk je op onze contact pagina voor de openingstijden.

 

SHOWROOM

Wist je dat wij ook een showroom hebben?
Kom gerust langs zodat je de kwaliteit van onze producten zelf kunt bekijken. Onze showroom is op werkdagen geopend van 10.00u tot 16.00u. Je hoeft hier geen afspraak voor te maken. Desondanks horen wij het graag als je wilt langskomen, dan zorgen wij dat er koffie voor je klaar staat.

 

BESTELPROCES

Ons bestelproces werkt eenvoudig. Je kunt via de onderstaande stappen gemakkelijk een bestelling plaatsen:

Stap 1: Plaats het gewenste product in de winkelwagen
Kies in onze webshop het product naar keuze. Je kunt zelf uw afmetingen bepalen, kiezen voor een bepaalde kleur en vele andere opties.

Stap 2: Controleer jouw bestelling in jouw winkelwagen
Controleer of je het juiste artikel en alle juiste opties hebt ingevuld. Klopt er iets niet? Je kunt heel gemakkelijk een product uit jouw winkelwagen weghalen. Ook kunt je extra producten toevoegen, jouw winkelwagen blijft gevuld wanneer je verder zoekt op onze website. Als a klikt je op ‘Ga verder naar bestellen’

Stap 3: Kies een verzendwijze
Na het controleren van jouw bestelling kunt je optioneel nog een kortingscode toevoegen.
Maak tot slot de keuze of je jouw producten wilt afhalen of wilt laten bezorgen op een door je gekozen locatie.

Stap 4: Vul jouw gegevens in en kies een betaalwijze
Bij deze stap vult je jouw factuurgegevens in. Let op, de velden waar een rood sterretje bij staat zijn verplicht om in te vullen. Ook kun je hier een extra opmerking toevoegen voor uw eigen administratie.
Bij Kozijnentotaal heb je de keuze om het totale bedrag meteen te betalen, maar je kunt er ook voor kiezen om 30% aan te betalen en het resterende bedrag achteraf te betalen.
Kies een betaalwijze en ga akkoord met onze algemene voorwaarden.

Stap 5: Plaats jouw bestelling
Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om jouw bestelling definitief te maken. Jouw bestelling wordt dan geplaatst. Je ontvangt automatisch een e-mail met alle details van jouw bestelling.

Bij Kozijnentotaal kun je ook geheel vrijblijvend een offerte aanvragen als jouw (zakelijke) project vraagt om maatwerk.

 

MEET INSTRUCTIES

Voor het monteren van jouw kunststof kozijnen is het belangrijk dat de maten correct worden opgemeten. Wanneer je op de ‘?’ klikt bij de verschillende opties vindt je een uitgebreide uitleg over het betreffende onderwerp. Mochten er verder toch onduidelijkheden zijn, dan hebben wij een team van medewerkers voor je klaar staan die je graag verder helpen. Dit kan via onderstaande mogelijkheden:

Tip: Stuur ons foto’s! Met foto’s kunnen we je beter adviseren over het inmeten van jouw specifieke situatie.

 

MONTAGE

Ga je één van onze kunststof kozijnen plaatsen, maar twijfel je over de montage? We helpen je graag een eind op weg! Klik op onderstaande link om onze uitgebreide handleiding te downloaden. Hier staan alle instructies in over het monteren van een kozijn en je kunt direct aan de slag!

Mocht je desondanks nog steeds vragen hebben dan ondersteunen wij je graag. Dit kan via onderstaande mogelijkheden:

Tip: Stuur ons foto’s! Met foto’s kunnen we je beter adviseren over de montage van jouw kozijn.

 

DE BESTE PRIJS-KWALITEIT IN DE HUIDIGE MARKT

Kozijnentotaal onderscheidt zich door de beste prijs aan te bieden in de huidige markt. Onze producten zijn altijd de goedkoopste!
Daarnaast leveren wij kwalitatief hoogwaardige producten én hebben wij goede service hoog in het vaandel staan.
Neemt je gerust contact met ons op, wij staan je graag te woord.

 

ANNULEREN / WIJZIGEN

Indien je na het plaatsen van jouw bestelling deze toch wilt wijzigen of annuleren, neem je dan zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 24 uur na jouw bestelling contact met ons op.

  • Wij zullen direct kijken wat er mogelijk is voor je en je daarover informeren.
  • Het kan zijn dat er eventueel extra kosten aan de wijziging verbonden zijn.
  • Een annulering is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet in het productieproces zit. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht.
  • Indien het wel mogelijk is om jouw bestelling in zijn geheel te annuleren, dan zullen wij jouw (aan)betaling terugbetalen.

 

RETOURNEREN

Retourneren is alleen mogelijk bij producten die niet op maat zijn gemaakt voor je. Voor deze producten vervalt namelijk het herroepingsrecht conform de wet koop op afstand.

Voor producten die niet op maat gemaakt zijn, geldt een bedenktijd van 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van uw bestelling. Binnen deze 14 dagen dien je ons kenbaar te maken dat je het product wilt retourneren. Nadat je dit gedaan heeft, heb je nog 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk terug te sturen. Doe dit altijd in de originele verpakking om transport schade te voorkomen.

De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.

 

De producten kunnen opgestuurd worden naar het volgende adres:

KOZIJNENTOTAAL BV

t.a.v. retouren

Expeditieweg 18

6657KL Boven Leeuwen

Zodra jouw retour bij ons is binnen gekomen, zullen wij het product nakijken op eventuele (transport) schade.
Indien het product beschadigt is, zullen wij hier een schadevergoeding voor vragen.
Aansluitend ontvang je het betaalde bedrag terug op jouw rekening.

 

GARANTIE VOORWAARDEN

De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte onderdelen van je hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Hieronder vindt je de indicatieve termijnen van de verwachte levensduur van de door ons aangeboden producten:

15 jaar; Kleurechtheid (wit/crème)

10 jaar; Overige kleuren

10 jaar; Kunststof gevelelementen

10 jaar; Glas

5 jaar; Deurpanelen

5 jaar; Beslag voordeur

5 jaar; Hang & Sluitwerk

2 jaar; Horren

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Bij normale slijtage;
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
  • Wanneer er sprake is van buitenkomend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
  • Wanneer Kozijnentotaal niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.

 

TRUSTPILOT

Het keurmerk van TrustPilot geeft je als koper een betrouwbare oriëntatie en toont in één oogopslag bij welke online shops je veilig kunt kopen en waar je op een goede service kunt vertrouwen.

Voordat online shops het TrustPilot keurmerk ontvangen en mogen tonen, worden zij uitgebreid gecontroleerd om zo te voldoen aan de kwaliteitscriteria van TrustPilot. Daartoe behoren de wettelijke vereisten, maar zij stellen bijvoorbeeld ook strenge eisen aan de kwaliteit van de service.

Kopersbescherming

De kopersbescherming is de garantie dat het TrustPilot keurmerk voor online zekerheid staat. Mocht er onverwacht iets misgaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de kopersbescherming gewaarborgd – onafhankelijk van de door jou gebruikte betaalmethode.

Beoordelingen

Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je per e-mail een beoordelingsverzoek om je ervaringen met anderen te delen. Voldoet de bestelling aan je verwachting? Wij vragen je dan om een positieve beoordeling achter te laten.

 

KLACHTEN

Uiteraard doen wij bij Kozijnentotaal ons uiterste best om je de beste kwaliteit, service en prijs te bieden.
Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze service. Daarom kun je binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling jouw klacht bij ons kenbaar maken via de volgende wegen:

Wij zullen binnen 7 kalenderdagen contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar Kozijnentotaal